Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

αν πλησιάσεις, θα γαμησεις

Είναι ένα θέμα που δεν με αφόρα αλλά με αγγίζει τελευταία. Πως γίνεται φυσιολογικά κορίτσια μέσα σε λίγους μήνες να αλλάζουν? Πως γίνεται να μπλέκουν με ναρκωτικά και ποτά, να τους αρέσει να γαμιούνται με τον κάθε έναν, χάνοντας κάθε έλεγχο και αυτοσεβασμό. Πως γίνεται να μην βλέπουν την αλήθεια? η αλήθεια είναι ότι δεν έχουν αληθινά ενδιαφέροντα και ανάγκες, ούτε και αγάπη αισθάνονται. Προσποιούνται δήθεν κατάθλιψη ή κάποιο ταλέντο στην ποίηση ή μια βαθυστόχαστη σκέψη. Και βλέπουν τις αυτοκαταστροφικές τους τάσεις σαν τρόπο ζωής, σαν lifestyle που προκαλεί, κάτι το παράνομο το σπάνιο, το ηδονικό. Η αλήθεια είναι ότι μια 16χρονη δεν ξέρει τίποτα από ζωή, μέσα στην αγκαλιά της μάμας της είναι ακόμα προστατευμένη. Θα ήταν πολύ βλάχικο να πω την λέξη ‘πουτάνα’? νομίζω πως δεν είμαι οπισθοδρομικός και έχω την ικανότητα να αναγνωρίζω τις πραγματικές καταστάσεις και να τις κρίνω. Θα μπορούσα να θεωρηθώ ταμπελάκιας αν έλεγα μια τέτοια κοπέλα πουτάνα, και δεν θα το κάνω. αλλά νομίζω ότι η αλήθεια είναι ότι μια κοπέλα που δεν κλείνει τα ποδιά, πίνει, καπνίζει, ξενυχτaει, νομίζει πως γλεντάει και καταστρέφεται είναι η πρώιμη μορφή της πουτάνας, της εν αγνοία πουτάνας. Είναι συγκλονιστικό να βλέπεις άτομα που ξέρεις να πρεζώνονται την πρέζα της δήθεν ελευθερίας, καλοπέρασης οδηγώντας τα τύφλα κορμιά τους στο κοινωνικό απομονωτισμό. Δεν με εκφράζει κάνεις από αυτούς που υποστηρίζουν μια τέτοια κατάσταση. Αν δεν μου πεις τον λόγο που πίνεις δεν σε σέβομαι. Νομίζεις ότι είσαι κάποιου είδος ανήσυχο μυαλό? τι νομίζεις ότι όλα είναι καλά? Εσύ δεν είσαι καλά, λυπάμαι που οι γονείς σου δεν ξέρουν τίποτα και δεν μπορούν να σε βοηθήσουν. Αυτό που λένε πολλοί ‘δεν με νοιάζει τι λέει ο κόσμος’ είναι ο φερετζές της μαλακιας. Δεν θέλω να μιλήσω για την ανύπαρκτη στις μέρες μας έννοια ‘ηθική’. Απλά σκέψου πως σε βλέπει ο κόσμος που σε ξέρει. Σαν ένα μουνι, ένα μουνι που αν πλησιάσεις, θα γαμησεις. Μπορείς τώρα να ταιριάξεις και συ με τις όμοιες σου.. Και μην λες στον εαυτό σου δικαιολογίες για αυτά που κάνεις, ούτε να κλείσεις τα αυτιά σου, άκου αυτούς που ακόμα νοιάζονται για σένα, και δεν λέω αυτούς που νοιάζονται να σε πηδήξουν αλλά αυτούς που πραγματικά θέλουν το κάλο σου, αν δεν μπορείς να δεις ποιοι είναι διπλa σου, ποιοι σε ανέχονται τότε αυτοί θα αποτραβηχτούν, θα φύγουν και θα γίνουν ξένοι. Δεν θέλω να κάνω την ηθική μπάτσο στο μυαλό σου, αλλά δεν θέλω να είσαι και ηλιθία. Δεν μπορώ να σε βλέπω να πέφτεις. καλά είχε πει κάποτε ένας αλήτης του δρόμου να προσέχεις μην κολλήσεις πουτανια. Σε είχε 'κόψει' καλά.

8 σχόλια:

  1. ποοοοοοσο δικιο εχεις!φυσικα και δεν εισαι οπισθοδρομικος ρεαλιστης εισαι μαγκα!φιλε μου,πριν ενα μηνα τα χα με μια τυπισσα η οποία είναι ακριβώς αυτό που περιγράφεις!πήγαινε με το κάθε καημένο που απλά την προσέγγιζε,ή την έπεφτε η ίδια..έπινε μπάφο τουλάχιστον 5 φορές τη βδομάδα,ή αλλιώς καθημερινά,φυσικά έχω μετανιώσει που τα χα με αυτήν...μάλιστα επειδή την χώρισα και επειδή με ζηλέύει ακόμα πήγε την έπεσε στον κολλητό μου,ο οποίος τη φάσωσε κιόλας!και όλα αυτά για να με βάλει σε αντιπαράθεση με το φίλο μου,φυσικά δεν τα κατάφερε ο φίλος μου μάλιστα παραδέχτηκε την μαλακία του και όλα οκ..το χάρηκα το χώσιμό σου και μαντεύω ότι ήθελες να "αδειάσεις" και συ ένα παρόμοιο χαζοπουτανογκομενακι!μην ανησυχείς δεν είσαι ο μόνος που σκέφτεσαι τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!
    Βρήκα τη σελίδα σου στο post του nimertis.
    Αν και ειμαι αρκετά μεγαλύτερή σου,και ομολογώ
    ότι δταφέρουμε πολύ στην έκφραση του λόγου,
    όντως υπάρχει μια παρακμάζουσα κοινωνία που οδηγείται στην καταστροφή.Όμως μέσα στο σύνολο
    των ανθρώπων,είναι και κάποιοι που προσπαθούν να αντισταθούν σε αυτο το ρεύμα του συστήματος
    και μάχονται να κρατήσουν τα ιδανικά τους τις αρχές τους την ιδεολογία τους,τον (εαυτό) τους
    την ελευθερία τους να καταδικάζουν και να καταγγείλουν ότι πρόστυχο, άδικο,και απάνθρωπο
    συμβαίνει γύρω τους.Δεν είσαι μόνος υπάρχουν
    κι άλλοι σαν εσένα,να είσαι ο εαυτός σου, να
    μην συμβιβάζεαι και είμαι σίγουρη πως υπάρχουν πολλές κοπελιές της ηλικίας σου που έχουν τις ίδιες απόψεις με σένα και μάλιστα δίπλα σου,αλλά εσύ δε βλέπεις.
    χΑΙΡΕΤΏ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sigoura uparxoun kai eksaireseis ston kanona..alla dustuxws pleon den uparxei sunais8hma..exei xathei...kai tha mou peis pou na brethei to sunaisthima otan to protypo enos adra einai autos pou dernei kai ths gynaikas ayth pou allazei tous gomenous san ta poukamisa...lathos idanika apo mia xamenh genia..egw epimenw oti h elleipsi paideias einai to basikotero aitio,pou xekinaei apo thn oikogeneia kyriws...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. den thelw na pisteuw oti to keimeno auto haraktirizei mia olokliri genia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. oute egw,allwste milhsa peri e3airesewn...einai lathos na ginomaste mhdenistes kai na ta bazoume ola sto idio saki kai na ginomaste apolytoi kai dogmatikoi..trismegisto sfalma..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σκέφτομαι δυνατά και γράφω:
    ποιος είναι ο ορισμός της πουτάνας τελικά;
    Είναι εκείνη που πάει με πολλούς άντρες;
    Ή μήπως εκείνη που πληρώνεται για να ερωτοτροπήσει;
    "Εκείνη που και πληρώνεται και πάει με πολλούς"
    θα πει κάποιος αβίαστα, ακόμα και ειρωνικά,
    μα πάνω απ' όλα απαξιωτικά
    ξεχνώντας έντεχνα και επιλεκτικά
    τις φορές εκείνες που έχυσε πουτάνας κορμί.
    Και στην περίπτωση
    που το σχόλιο προέρχεται από γυναίκα
    επίσης έντεχνα και επιλεκτικά
    θα έχει προκαταβολικά και βολικά ξεχάσει
    τις φορές εκείνες που ζήλεψε την πουτανιά.
    Και ασφαλώς θα δεχτώ την παρατήρηση:
    μα την πουτάνα πολλοί εμίσησαν,
    την πουτανιά κανείς.

    Μήπως όμως είναι δικαίωμά της;
    Μήπως η σωματική αυτονομία του άλλου θίγεται
    όταν εμείς τον κρίνουμε;
    Άλλωστε, μην ξεχνάμε πως στη ζωή
    τα πειράματα προηγούνται των ραμμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. anafaireto kai iero dikeoma tis, omws amfivallw me to kata poso i 'krisi' ehei tin varitita na thiksei tin swmatiki autonomia tou krinomenou.

    ta peiramata proigountai twn ramatwn, mono pou iparhoun peiramata pou katargoun antistaseis kai diamorfonoun haraktires kai harazoun mellontikes poreies, ή odigoun stin parakmi tou egw, kai tote den ftanoun ta ramata.

    ΑπάντησηΔιαγραφή